Contact Form

Name

Email *

Message *

Cari Blog Ini

Image

Bbc Farsi News

سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان در حوزه سیاست اقتصاد. با پاکستان در مورد طرح تماس منطقهای برای افغانستان توافق کردیم. پاکستان نقض حریمهوایی خود در حمله ایران به جیشالعدل را بهشدت محکوم کرد. BBCNewsPersian 872K subscribers 13K videos Latest news and current affairs videos documentry. بحران افغانستان با قطع کمکها مجبورم به کودک گرسنهام قرص خواب بدهم ۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹ دسامبر ۲۰۲۳..



Bbc Persian Television Wikipedia

۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳ ژانویه ۲۰۲۴ گرایش اجتناب از آموزش و تحصیل زنگ خطری برای امروز و آینده افغانستان است ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۷ ژانویه ۲۰۲۴ واکنشها به بازداشت زنان در کابل بهخاطر بدحجابی از سوی طالبان ۱۵ دی. سایت فارسی بیبیسی تازهترین اخبار و گزارش ها درباره ایران و افغانستان و جهان در حوزه سیاست اقتصاد. ۹ دی ۱۴۰۲ - ۳۰ دسامبر ۲۰۲۳ شورای امنیت قطعنامه نحوه تعامل با طالبان را تصویب کرد ۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳ قزاقستان طالبان را از فهرست گروههای ممنوعه خارج کرده است ۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۹ دسامبر ۲۰۲۳. طالبان یکی از بستگان یک روزنامه نگار را به قتل رساند. طالبان برخی آمریکاییهای عازم فرودگاه کابل را مورد ضرب و جرح قرار داده است..


پخش زنده اینترنتی اگر برای تماشای ویدیو در این صفحه به مشکلی برخوردید میتوانید پخش زنده را از کانال..



Bbc Persian Radio Shuts Down After 82 Years Of Broadcasting Radioinfo Asia

چشم انداز بامدادی رادیوی فارسی بیبیسی را هر روز از ساعت ۷ تا ۹ بامداد به وقت تهران ۳۳۰ تا ۵۳۰ به وقت. خبرهای ایران و جهان BBC Farsi News تازهترین خبرهای ایران و جهان در برنامه چشمانداز بامدادی رادیو بیبیسی..


Comments